ilkgoz_agrim Kızlar sezeryan sonrası adetiniz nasıl oldu ben 5bucuk ayim da oldum ve parca parca kan geliyor neden böyle oldu bilmiyorum devamı da böylemi olacak
Meryemmtemev ilkgoz_agrim bende 4 ay oldu dogum yapalı gelen giden yok ama ilk dogumumdan sınra2. Ay olmuştum ve ilk gün dedignz gibi parça parça geldi sonra nırmal adet kanamasına döndü
pamuksekerim ilkgoz_agrim 3buçuk ay oldu lekelenme gbi arada gelip gidiyor 😑 günlük ped koysam çamaşırım kirleniyor normal ped koysam hiç lekelenme olmuyor bu defa napıcağımı şaşırdım valla 😑 keşke bi an önce düzene girse Doğum kontrol hapı da kullanıyorum 2aydır 🤷♀️
Gksaksl ilkgoz_agrim Ben sezaryen den sonra tam 3. Ayımda adet oldum ve normaldi hatta daha eskiden 1 hafta sürerdi şimdi 4 gün falan sürdü daha iyi oldu :) şimdi 2. Adetimi bekliyorum bakalım düzenli olacak mı. Parça gelmesi de normaldir diye düşünüyorum benim önceden bile gelirdi şimdi ise daha da normal temizleniyordur iyice.
Nilebru bende merak ediyorum 55 gün okdu doğum yapalı kahverengi akıntım devam ediyor 40 dan sonra adet olunuyor diye beklemedeyim gelen giden yok doktor kontrolüne adetten sonra giderim diye düşünmüştüm süreç nasıl anlatanilir misiniZ
ilkgoz_agrim Nilebru 30 günde kesildi kanamam sonrasında şiştikçe şiştim adet olamadım diye 5bucuk ay bekledim bende doktora gitmeidm adet olayım diye bekledim şükür oldum ama kanama çok farklı doğum kanaması gibi oldu resmen
ilkgoz_agrim pamuksekerim işimiz zor gercekten bende bir an önce adet olup gobegimin erimesini bekliyorum