Oglum 4 aylik dun asilarini yaptrdik bugun bezini degistirirken farkettimki boyle sumuksu kivamda gbi ufacik kan lekesi vardi bir iki tane snraki bezindede kontrol ettim igne ucu kadar yine vardi cok tedirgin oldum bir iki gun daha takip edip doktora goturecegim ayni durumu yasayan varmi ? Birde 4. Aydan snra kan damlasimi ne varms ebe onu verdi ama korktum onada baslayamadm