Melekmm Merhaba herkese.Bebeğim 9 aylık oldu.Yemeklerini ayrı pisiriyorum. Ama bazen bizimkilerden de tattırdığım oluyor.Tuzlu veya şekerli. Sizde de böyle kaçamaklar oluyor mu, yoksa daha dikkatli mi olmalıyım?
amansallagitsin Melekmm benmde 9 aylik ama bn vermiyorum kocam bi ara yemegin suyundan verdi bnd kzdm verme dedm yani bebekler suan gelisim asamasinda sekr tz verirsnz ne olur siz dusunun ztn doktorlr buyukler icinde faydali brsy olmadklarni söylerler
BarlasMomm Melekmm 1 yasina kadar hic vermedim. 1 yastan sonra cok az tuz kullandim. Seker icinde suan 19 aylik ama evde kek yapinca az sekerli yapip veriyorum oda nadirdir
Cansudkmts Melekmm belli başlı küçük şeyleri tattırıyorum ya bizi nasıl büyütmüşler az küçük küçük tattırıyorum ben suan 7 aylık ama bizim yemeklerin sularından tattırırım 🤭
neslihanyildiz Melekmm benim bebegim 8,5 aylık ben çok çok az tuz ekliyorum bazı yemeklerine çünkü bazen ekşi oluyor. Bence aşırıya kaçmadıkça bi sorun olmaz diye düşünüyorum. Severek de tüketiyor.
basaksahinx Melekmm 1 yaşına kadar tuz sıfır tatlıyı da dolaylı yollardan ver demişti doktor kayısı keçiboynuzu pekmezi vb
Fubihan Melekmm benim bebeğimde 7 aylık ve ben çok az tuzlu çok az tatlı olarak yediklerine ekliyorum