arkadaşlar benim doğumdan 2 ay sonra başlayan saç dökülmesi problemim var 1 aydır avuç avuç dökülüyor resmen prp,mezoterapi yaptırmaya başladım ilk doğum sonrasıda dökülmüştü böyle ama bu daha fazla gibi hiç bir azalma yok emzirmiyorum vitamin değerlerime bakıldı hiç biri eksik değil fazla bile tiroid hastasıyım ama doğum sonrası ilacım fazla gelmiş doz azalttım fazla çalışmaya başlamış doğum kontrol hapı içmek saç dökülmesini azaltıyor mu bilgisi olan var mı sizler neler yapıyorsunuz?