Arkadaşlar 7 aylık oğlum var günde 3 öğün ek gıda alıyor ayrıca gündüz mama gece anne sütü olarak ilerliyoruz 150-180 cc arasında mama içiyor en son kilosu 7800 dü sizde durumlar nasıl
Bu arada amacım kıyaslamak değil bebelac gold kullanıyorum oğluma çok faydalı olduğunu düşünmüyorum oyüzden soruyorum ☺️