Allahını seven üstüme toprak falan atsın geberip gideyim ya cidden çıldırmak üzereyim. 2.aydan beri hep kitapla oyuncaklar zorla mama yedirdim. 7, 5 aylık olduk boğaz enfeksiyonu atlattık o günden beri aç yaşıyor içiyor ya su ve emzik ile besleniyor ek gıdalar da ise sadece yoğurt cişli bezi bile yok artık. Şimdiye kadar 5 çeşit mama verdim biberon aldım yok arkadaş yememek için dünyaya gelmiş. Meme reddini de böyle yaptı. Allah rızası için iştah açan şşurup dua falan ne geliyorsa aklınıza söyleyin ya. Emziği Philips Avent 2 no ona benzer biberon ucu nasıl bulabilir nasıl taktikle emer biberonu ya çok yoruldum. Ayaklarını yere vuruyor ağzını kitliyor