3 aylık kızım. Kaç gündür anne sütüyle alakalı postlar açıyorum hatta belki hatırlarsınız. Artık mamaya başlıcaz. Zor bir karar oldu benim için ama yapıcak birşey yok sütüm azaldı. Bol yeşillikli salata yememe rağmen göğüslerim çok az doldu. Hele bi tanesi zaten çok dolmuyor. Niye öyle oldu anlamadım normalde doluyordu baya kızım da doyduğu için daha güzel uyuyordu. Geceleri sık kalkıyor artık. Burda okuduğum kadarıyla SMA mamasını öneriyorlar. Bende onun 1 numarasını aldırıcam eşime yarın. Nasıl kullanıcağımı bilmiyorum. İlk doğduğunda 5 gün küvezde kalmıştı o zaman mama kullanmıştı anne sütüyle beraber. Daha da hiç vermedik. Emzik kullanmıyor. Biberon kullanmıyor. Süt sağıp biberonla verdiğim oldu dışarı çıktığımızda ama bu ara evde sağıp vermeye çalışyorum sütüm artsın diye emmiyor biberonla. Kraftın biberonu. Başka nasıl alternatif uygulayabilirim kızıma yardımcı olurmusunuz