[silindi] kızlar merhaba 2 ay 22 günlük kızım var 2 gündür meme reddi ile savaşıyorum bugün artık ağladım üzüntüden sabretmeye çalıştım gün içinde birkac kez ve gece sıkıntı yok ama bazen memeyi emmek istemiyor çığlık çığlığa ağlıyor artik aç kalmasın diye mama verdim içti şakır şakır şimdi uyudu😔 mememe aşık bir bebekti çok güzel emerdi ama 2 gündür mahvolduk emzik emiyor doğduğundan beri bu sebep olur mu acaba yaşayanlar tavsiyelerinize ihtiyacım var ne zaman düzelir sütüm gerçekten iyi emmezse yazık olcak😢
Mucizeem [silindi] emmezse diye düşünme canım emer inşallah. Benim bebeğim emmiyor o yüzden çok tavsiye veremem ama üstte kalsın bilgisi olan yazsin. Umarım emer kendini üzüp sütünü etkileme lütfen 🙏
Zeynepecrinannesi [silindi] ten teması deneyin sadece bez olsun altında sizinde gögsünüz acık olsun konuşarak gözlerine bakarak deneyin pes etmeyin mamayı hemen vermeyin yoksa ona alısır
[silindi] doganinannesi çünkü çıkmıyor o kadar denemez olur muyum gece sürekli emiyor o yüzden sanırım
Maser17 Bendede vardı meme reddi çok şükür geri döndürebildim anne sütüne..almak istemiyordu bende kaşıkla az az verdim mamayı az aç kalınca emmeye başladı sabırla kaşıkla vermek lazım göğsüde öyle sabırla verecen..
Pnrpnr [silindi] benim bebeklerim 4,5 ayında emmeyi bıraktı uyanık olduklarında hiç emmek istemediler. Şimdi 6 ay 10 günlükler ve bir haftadır tekrar emmeye basladılar. Bir bucuk ay gündüz uykularında sırayla baslarında bekledim uyurken emzirdim çok uğraştım. Sağılmış sütü de biberonla almadılar. Ama anladım ki geçici bi dönem ısrarla devam edin uykuluyken emzirin dönüyorlar. Şimdi emmeden uyumuyor biri hatta.
Gull_zeynep Facebook da emzirme akademisi diye bir sayfa var, orada yardımcı oluyorlar, isterseniz bir bakın. Ama emzik meme reddi yapabiliyor.
[silindi] Gull_zeynep o gruptan bugün ayrıldım her soruya aynı yanıtı verdikleri gibi birde tersliyor bu sorunumu yazdım beni baya bi tersledi azarlar gibi
doganinannesi [silindi] ay benimle ayni fikirde olan biri 🙏 yardımci olmadılar doğru düzgün cevap vermediler tersler gibi yazdı ve herkese ayni şeyi söylüyorlar gerçekten de
Esn57 [silindi] bende 3 aylıkken yaşadım çok ağladım üzüldüm inatla mama vermedim çünkü sütüm boldu ama memeyi görünce yüzünü çevirirdi ağlardı bende ayağa kalkıp gezerek emzirmeye başladım öyle başladı tekrar şu an 6 aylık genelde böyle gezerek emiyor 😅