Oglummmmm Fizyo kids damla 12 liraya aldim eczaneden cekmek icinde otri bebe aldim ama uç sorunu var uclari temizlenmiyor 1 ucu 1 2 kere ancak kullanabiliyorsun ve 10lu paketi 16 lira çekerken de oglum cok ağlıyor size şunu onerebilirim baby vac diye bi urun n11 de var eczaneler de var mi bilmiyorum ondan aldim ve cok memnunum süpürge ile çekiliyor