Kızım 3 ay 12 günlük sanki sütüm azalmış gibi hissediyorum. Daha önce hiç böylembirçşeybyaşaamdım 3 aydır sütüm fazla fazla yetiyordu hatta sızıyordu duşta durup dururken vs.ağrıyordu göğüslerim süt indikçe ama Şu aralar ağrı yok sızma yok bebeğim de emme esnasında sinirleniyor acaba aç mı kalıyor? Ne yapabilirim emdikçe Gelmez mi?