sevgiicaliss_ Bebeğimin kilo takibi için aile hekimime gittim 4 ay 17 günlük 6 kilo 300 gram çıktı biraz zayıf kalmış denildi ama bebeğim 34.hafta da 2400 doğdu ve 2100e kadar indi ondan bu da iyi dediler sizce kilosu ne kadar olmalı bu aylık bebeklerin
Dondurmalikahve sevgiicaliss_ Bişey yok kilosunda ne kadar alacak ki zaten. Önemli olan aylık kilo alımı
Umayy16 sevgiicaliss_ Bacim benim kizimda 2400 dogdu ve o aylarda oda bu kilodaydi gayet normal kilosu bazi doktorlar neden bilmiyorum az buluyo bana tombul kizima mama tavsiye eden bile oldu cok sacma.
Omurbebek sevgiicaliss_ bence bu hemşireler tam bilmiyor. Benim bebeğim altı aylık yedi kiloya normal iyi dediler sizin ki ise daha dört aylık altı kilo az diyorlar
birminikbebekannesi Biz 37.haftada 3025kg doğduk 4 ay kontrole gittik 5.800 geldi kilomuz ek gıdaya başladık anne sütü almadık hiç sma kullanıyoruz doğduğundan beri şimdi hipp kullanmaya başlayacağım bakalım nasıl olucak kilo alımı
sevgiicaliss_ birminikbebekannesi ben anne sütü ve aptamil veriyorum parmak kız gibi doğdu minnağım şuan tontik bişey oldu ilk 2 ay sadece anne sütü verdim sonra sütüm yetmez oldu
sevgiicaliss_ lux33 burda amaç tatmin olmak veya başka bir şey değil ben bebeğimi gördüğüm kadarıyla zaten çok iyi gelişme kaydetti aynı durumu yaşayan var mı amacım onu öğrenmek
gercektenyetooo sevgiicaliss_ gelisme görmüşsün bacım bide daha ne ögrencen ki ben sana 8 kiloydu desem moralin bozulcak gerek varmı 😊
Kuzeymomss sevgiicaliss_ 37 haftalıkken doğum yaptım. Bebeğim 3490 gram doğdu 3 aylık 6100 kilosu. Sadece anne sütü alıyor ama her bebeğin gelişimi tabiki farklıdır 😊
sevgiicaliss_ gercektenyetooo yok ablacım her bebek farklı sadece bunu yaşayan varsa daha çok yemek yedirmeye çalıştı mı ben biraz daha sık emzireyim mi amacım onu öğrenmek