Woman35 Kızlar yeni süt sağdım biberona koyup buzdolabına koydum buzluğa değil ama alta koydum ne kadar süre durur buzdolabında ? Bide elimde süt saklama poşeti olmadığı için sağma makinasıyla sağıp biberona koydum bişey olur mu ?
neslicanben Woman35 dışarda 3 saat, buzdolabında 3 gün,derin dondurucuda 3 ay saklanır. İçireceğiniz zaman biberonu sıcak su dolu kaba koyun ılıyınca içirebilirsiniz.
burjuvaanne Woman35 3 saat disarda , 3 saat buzdolabinda 3 ay buzlukda bole aklinda turabilirsin buzluktanda cikarsan dolaptanda cikarsan sutunü her zaman benmari usulu isitman gerek 💐☺️🧿
neslicanben Woman35 kaynatın bi başka kaba alın suyu öyle koyun. Direk ocakta kaynayan suya koyup kaynatmayın :)
Woman35 basakhanim34 ben suyu nasıl ölçücem peki😅 elimde çubuk ateş ölçer var suya soksam olur mu ki ? 😅 bi de bi kere denemiştim 40 derece ve üstünde ‘h’ harfi çıkıyo yani tam derecesini göstermiyo😅😅
basakhanim34 Woman35 ben bebeğim sürekli mama içtiği için ısı ölçer almıştım fazla pahalı bir şey değil. Yoğurt yaparken falan da kullanılıyor. Göz kararı yapsanız da olur. Fokur fokur kaynayan su olmasın çok da ılık olmasın ikisinin ortası olsun.