Bebeğim 2 aylık ilk ay 800 gr almıştı bu ayda öyle almış kilo artışı var ancak çocuk bi türlü gelişemedi küçük gibi emmiyor bi türlü cok üzülüyorum bende sağıp veriyorum en azından anne sütü de alsın diye mama da vermeye başladım sma kullanıyorum ama pek yaramadı şimdi de evolviya yada aptamil alayım diye düşündüm hangisi yarar bilemedim başına gelen var mı önerileriniz neler