Kızlar alt ve üst dislerimiz cıktı normalde disler cıktığı anda huzursuzluk belirtisi geçmesi lazım benim bildiğim ne ek gıda yiyoruz ne uyku uyuyoruz sürekli ağlıyor sürekli ağzı rahatlasın diye yapmadığım sey kalmadı o ağladıkca sabrım tükeniyo parkenin çıt sesine uyanıyor sokaktaki cocuk sesleri geldikce uyanıp ağlıyo ezandan korkup ağlıyo napcam ben ya 🤦🏼♀️