58 günlük kız bebeğim var. 19.00-23.00 arası ağlama krizine giriyor. Sadece memede susuyor yalancı meme de almıyor. Gazını alttan üstten çıkarmasına rağmen devam ediyor ağlamaya. Gün içinde de zaten hep huzursuz ağlıyor. Ne zaman biter bu kolik durumu yaşayan varsa paylaşabilir mi? Ne iyi gelir başka arabayla gezmek dışında çünkü o da kar etmiyor sadece memede susuyor.