Songl_selim Canim anneler 4 ay oldu dogum yapali sanki vajina sünmus gibi aciklik baya var doktora gittim normal diyor benim gibi olan var mi kesiklerime dikis atilmis sadece bide ic kisimlara
deniz_063 Songl_selim bende baka baka kafayı yiyodum hiç bakma dğşünme o kendisini zamanla toparlar mesela ben eğilip baktığım zaman ufak bi et sarkıyor ama hiçbişey değilmiş. doğum yaptın insan çıktı ordan olacak okadar pürüzler🤭 ben lifle bile yıkıyamadım 6 ay boyunca. çok huylandım ama alışırsın zamanla bişey yoktur
Songl_selim deniz_063 kime sorsam bizim oyle degil eski haline döndu cart curt diyolar korktum acaba beni iyi dikemediler diye mi takmistim baya bi orami 😄
deniz_063 Songl_selim banada dediler aynılarını valla😂 benim 1 yıl oldu düşün daha yeni yeni unutmaya başladım
deniz_063 Songl_selim toparlandı tabiki ben doğumdan 9 ay sonra spiral tsktırdım ozmn baktılar hiçbişey yoktu. olsa takmazlardı zaten için rahat olsun ağrı acı yoksa salla