Goksu_123 Bebeğim 9.5 haftalık dün geceden beri sadece bir kere kakasını yaptı normal midir acaba gündüz de çok zor yaptı saatlerce ıkındı
2603 Goksu_123 normal bazen hiç yapmadığı da olabilir 10 güne kadar normal bizim bebiş bazen hiç yapmıyor bazen yaptımı 3 4 kere yapıyor bazen 1 kere
busraduru1 Goksu_123 haklısınız tabii endişelenmekte ama arada bebişlerimiz bizi böyle endişelendirmeyi seviyorlar☺️😀
Doga35 Benim bebe de kaka biriktiriyor 2 haftalıktan itibaren böyle suan 8.5 haftalığız. Doktor makat çatlağı olmasın diye madecasol ve Fito verdi. Yine de bir tane oldu. Dikkat et cok ıkındığı için olabilir