Istanbul01
Şeker yüklemesi zaten olası insülin direncinin önüne geçmek gebelik şekerini önlemek için. Yani gebelik şekeri varsa ve de şeker yüklemesi yaptırmayıp bunu bilmezse, şekerden dolayı bebeğinin suyu fazlalasabilir, bebeginde başka sıkıntılara yol açabilir, erken doğuma sebep olabilir, kordonu kireclenebilir gibi bir çok şeye de sebep olabilir. Kendi takipli doktoru uygun görüyorsa yaptırsın ki yaptırılmalı. Siz de olası ihtimalleri her şekilde göz önünde tutarak sen bilirsin diyebilirsiniz.