Merhaba sevgili anneler. Her geçen gün fiyatlar arttığı için bezde stoklu gitmeye çalışıyorum. İki ay 23 günlüğüz. 2. ay kontrolünde 5600 gramdı. Şu an tam kaç bilmiyorum ama 6 kilonun üzerindedir. 3 numara kullanıyorum. Ne kadar daha kullanırım, 4 numaraya ne zaman geçerim? Ve 4 numara uzun süre kullanılıyor diye duydum fazla stoklamakta sakınca olur mu?