Mihriballimm 2 yaşında oğlum var çok şükür ruhsal ve fizikseş sıkıntısı yok
Bir dk yerinde durmaz asla yalnız bırakıp bir iş yapamam ya masaya çıkar ya pencereye ya balkona evin dağınıklığını demiyorum 😅 sadece ben süpürge takınca yerleri süpürür toz alır onu çok şükür aşıladım ilerde bende oturmasını bekliyorum ama kolikti ve kolik bebekler uzun süre adapte sorunu yaşıyor