10 aylık bebeğim mama sandalyesinden yüz üstü düştü eli kolu bacağı vücudunun altında kalmadı mama sandalyesi küçük öyle büyüklerden değil herkesin bildiği mutfakta düştü mutfağın zemini fayans ama heryer halı ile kaplı düştükten sonra da çok şükür hemen sakinleşti beraber yemek yedik şimdi oynuyor babasıyla parmağımla göz teması kurdum takip etti sağa sola yukarıya aşağıya kusma herhangi birşey yok ama çok korktuk başına gelen var mı hastaneye gitmeli miyiz sizce 🥺😔