Kızlar merhaba 35+3 olarak doğum yaptım. Şu an 353e göre 57 günlük. Ama sorum şu ben bebeğimin gelişimini 57 günlük olarak mı değerlendireceğim yoksa 27 günlük gibi mi? Düzeltilmiş yaşa göre 27 günlük çünkü bebeğim. Atıyorum agulaması gülmesi kafa kaldırması bunu neye göre bakacağım ?