Nscaslan34 Merhaba arkadaşlar. Yazdığım estradiol sonucum cok yüksek çıkmış başına gelen varmi sebebi sonucu nedir bilen varmi ?doktoruma sordum sonucum yeni çıktı dönüş alamadım daha
2021_asel Nscaslan34 Canım bıldıgım kadarıyla kadınlar için zaten bu deger internette de yazıyor 30 ile 400 arasında olur dıye neden telas yaptub kı