Öncelikle geçmiş olsun. 2ay20günlükken covid atlattık ve 6 gün şehir hastanesinde yattık. Ateş 37,5 geçti ve huzursuzluk başladı. Calpol ile düşüremedik. Özel hastanenin aciline gittik. Ben pozitif olduğum için bebeğimi şehir hastanesine yönlendirdiler. İyi ki gitmişiz. Hem covid testi yapıldı hem de diğer kan idrar tahlilleri ve akciğer filmi çekildi. Ateşi o gece 38i geçti. Evde olsaydık düşürebileceğimizi sanmıyorum. Serum takıldı, çünkü emmesi azalmıştı. Böylece susuz kalmadı. İlaçlar damardan verildi. Daha çabuk ateşi düştü. Oksijen maskesi takıldı , daha rahat nefes aldı. 2 saate bir ateşi ölçüldü, takibi yapıldı. Gün içinde doktorlar sık sık muayene etti. Eğer ateş düşmezse lütfen hastaneye gidin. Herşey kontrollü oluyor ve bebeğide riske atmamış oluyorsunuz.