Sedaadmm19 6 aya kadar şaşılık normal kabul edliyor ama bariz bir durum varsa götürün göz doktoruna. Bana cocuk doktorumuz ilk 6 ay içerisinde göz doktoruna götürülmeli dedi. Benim oglum 4 aylık tek gözü içeri kayıyo bazen. Götürdüğümüzde 6 aya kadar normal kabul görür. Bir 6 ay daha geçince getirin takip edelim dediler. Göz tembellik yapıyomu yapmıyomu diye