Yasemin35vtnsvr Yarın aşımız var geçen ay hemşire gelmeden mor calpol ver öyle gel dedi bugün bir posttada verilmemesi gerektiğini okudum tecrübeleriniz neler??
Minikerkegim Yasemin35vtnsvr üç aşı vuruluyor aynı gün içinde vermemek büyük delilik bence. Yavrucagızlar üç aşıya nasıl dayansın nasıl tepki vercekler yan etkisi ne olacak insan bilemiyor. Hem bir cay kaşığı ilaçtan bi zarar gelmez
Tugbaf Yasemin35vtnsvr bizde hemşire söyle ama ben vermedim kimyasal zaten aşı olduktan sonra ara ara ateşini ölçtüm çıkarsa veririm dedim çok şükür ateş de yapmadı iyi lise vermemişim bazen bazı bebeklerde ateş yapamaya biliyor canım tabi verip vermemek sana kalmış birşey
Deletedmom280 Minikerkegim hanımefendi vucdnun tepki verecgıne nerden bılıyrsnz belkide sıkntısız atlatacak dedgınız gbı mınnak bebege nasl ılc verecksnz
Sibel0637 Minikerkegim neden 3 tane aşı acaba 🤔 bizdeki hemşire tek doz 20 ilaç karışımı vurucam sonra gidersin dedi ateş düşürücü veya başka bişeyde demedi
[silindi] Minikerkegim Bence yanlis dusunuyorsunuz asil bebegin birseyi yokken ilac vermek buyuk deliliktir. nasil tepki verecegini bilemezsin belki hic atesi olmayacak
Minikerkegim Deletedmom280 ya bişey olmayacak olsa neden hemşire bir çay kaşığı calpol ver desin ki ? Riske atmak istemiyorlar genelde bu aşının böyle bi etkisi var ve cevremde de vurulup öncesinde keşke calpol verseydim diyen cok kişi biliyorum
Mucizeem Yasemin35vtnsvr ben vermedim iyi ki de vermemişim şükür ateş olmadı bebeğimde ateş olacağının garantisi yok sonuçta neden ilaç vereyim mantığındayim
Minikerkegim Sibel0637 bana da söylenen üç aşı canım bizde on güne olacaz karma aşı diye geciyor ben sadece duyduğumu söylüyorum
Devrim Benim oğlanda ateş olmamıştı mesela. Çok lazım olmadıkça ilaç vermek ya da kullanmaktan yana değilim
Minikerkegim [silindi] neden peki içip öyle gelsin bebeğiniz diyorlar. Belki belki belkilerle inanın olmuyor ve her bebegin bağışıklık sistemi de bir olmuyor. Dolasıyla Her bebeğin bünyesi de bir olmuyor 🤷🏼♀️
[silindi] Yasemin35vtnsvr bebek fitili var canım onu al ne olur ne olmaz diye bulunsun yanında ateşi çıkarsa yarım ondan at bana hemşire öyle dedi aynı zamanda eczacıda öyle dedi inşallah gerek kalmaz bence verme calpol belkide ateşi çikmaz benim kızımın çıkmadi
[silindi] Yasemin35vtnsvr Ben de hemşireyim durduk yere neden ilaç önerirler anlamam 🤦🏼♀️ Bırakın da bebeğiniz aşıyla mücadele etsin antikor üretsin belki ateşi olmadan atlacak bu süreci. Ayrıca ateş de öcü değil aşı ateşi müdahaleyle düşer nihayetinde
Zeyzeyim Yasemin35vtnsvr bende vermedim gitmeden önce şükür olmadi ateşi aşıyı olduktan sonra verdim oda kaynanamın zoruyla yoksa vermezdim ateşi vs yoktu çünkü
Sakura-chan Yasemin35vtnsvr verme sakın hemşirelerin dediğine bakma doktorlar kesinlikle önermiyor. Aşıdan sonra ateşi 38 veya 38.3 olur ise verirsin
Deletedmom280 Minikerkegim onceden verilen agrı kesici sonradan vcda enjekte edilen seye etkı etmez hanımefendi sz hemsırelerı dinlemeyin ayrıca 38.5 olmadan mudahle dahil edilmez hıc Br sey yokken ılc vermek nıye
Sedaahmet Yasemin35vtnsvr ben aşı olduktan sonra şurup verilmesi gerektigini düsünuyorum. Bizde ates yapmadi hicbi aşı. Sadece aşıdan sonra huysuzluk olmustu. Bende ağrisı dinsin diye calpol verdim 1 cay kaşigı. Öyle sakinlesti