mervewy1 bence daha öok küçük zamanla öğrenir diye düşünüyorum , kanat çırpma derken nasıl bir hareket oluyor ? Benim kızım da 9buçuk aylık gel gel bay bay yapıyordu bu ara yapmıyor unuttu her halde alkışı öğretmeye çalışıyoruz seslenince bakıyor ismine gülüyor sevdiği şarkıları dinletince ellerini kollarıyla beraber aşağı yukarı yapıyor biz dans ediyor diye düşündük hep kanat çırpma böyke bişey mi? Bu arada eşin doktor herhalde kendi kafasına göre tanı koymuş