Merhaba arkadaşlar 5 Eylülde çalışmaya başlayalım bebeğim 3ayı bitirmiş olacak . Süt sağıp dolaba atmaya çalışıyorum ancak nasıl olacak hala ayarlayabilmiş değilim. Geceleri sadece meme , gündüz mama+meme şeklinde ilerliyoruz . Bir öğünde kaç cc süt içmesi gerekir? Sabah 8-5 arası evde olmayacağım. Benim gibi olup, yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim