CankizimRavzam maşallah kızına. Umarım en yakın zamanda daha çok ilerleme kaydeder. Algılama çok iyi. Her istediğimi getirir, mutfağa,odaya birşeyler götür derim götürür. Kendi tabagini masadan kaldırır. Taklit yeteneği çok iyi. Güzel,çirkin, kızgın, şaşkın, mutlu surat yapar.butun hayvanların seslerini çıkarır. İsim olarak sadece kedi, köpek,karga, ördek der. Ya aslında benimde sorunum bu ne kadar kimseyle kıyaslamanın doğru olmadığını bildiğim halde yegenimle kiyasliyorum. O bu aylarda bıcır bıcırdi