Cinarefee Kızlar son adet tarihine göre 6′7 haftalık gebe olmam gerekiyo ama iki gün önce beta değerim 167 çıktı aile hekimi çok yeni dedi ebe ise 5 haftalık diyo 13 gün sonraya randevu alabildim Beta değerim düşük degilmi sizcede
SeninAnnenBirMelektiYavrm Cinarefee değerin kaç olduğu önemli değil. Hafta değere göre hesaplanmiyor son adet tarihine göre hesaplanır. İki günde bir iki kat artarsa değer sağlıklı gebelikten söz edilebilir
Cinarefee ilayddaaa_ evet bende öyle düşünüyorum ama son adet tarihine göre hesaplıyolar 7 haftalık diye geciyo sistemde 167 değerle 7 haftalık olmam mümkün değil
Mavisiim Değeriniz düşük değil, ben ilk öğrendiğimde 121’di değer. Doktorunuz çok yeni olduğunu söylemiş zaten. Siz kendinize dikkat edin, muayenenizde de yavrunuzu sağlıkla görün inşallah ☺️
Cinarefee SeninAnnenBirMelektiYavrm son adet tarihine göre 7 haftalık 7 haftalık gebelikte şimdi doktora gitsem keseyi bebeği görürüm ama 147 degerimle daha kese olusması mümkün değil
SeninAnnenBirMelektiYavrm Cinarefee evet geç döllenme olmuş muhtemelen biraz daha bekleyin. Görürsünüz inşallah hayırlı olsun ❤️
Mavisiim Cinarefee bana da çok yeni dedi doktorum ama hesaplamalara göre 3 haftalık falandı, geç döllenme olmuş benim de ☺️
Yasminhafsa Geç dölenmeniz vardır benim ilk 8,6 çıkmıştı 🫢 10 gün sonra doktora gittiğimde doktor hamile olmaya bilirsin değer çok düşük tekrar test yapalım dedi 2264 çıkmıştı