294129 Merhabalar anneler kızıma sma mama kullanıyorum fakat baya zam gelmiş bebelac mamaya dönmeyi düşünüyorum aranızda kullanan var mı acaba sizce mamayı değişsem sizce sorun olur mu ??
Elin34 294129 evet gerçekten mamalar aldı başını gidiyor ben kullanmıştım bebelac kusma yaptı bizde her bebekte farklı tabi
damla- 294129 ben fiyattan değil de bebeğim artık smayı iştahla içmediğinden ve biraz zayıfladığından bebelaca geçtim şu an için çok memnunum bir sıkıntı yaşamadık şükür
294129 Elin34 Küçük bir tane alıp denemek istiyorum buğün eşim alışveriş yaptı mamaya gelen zammı görünce şok olduk 😂
294129 AngelMotherr SuDenis Aynen keşke bende stok yapsaydım ama havalar çok sıcak ya evde bekletmek istemedim
SuDenis Gelse de elimiz mahkûm , keşke az stok yapsaydım ama insan bu kadar da olur diye düşünemiyor , çok pahalı her şey
bebetom08 294129 bizde yapmadı..eğer yaparsada bir iki damla zeytinyağı içirebilirsiniz yada mamasına katan da var öylede yapabilirsiniz Ayrıca bebelac arada indirim yapıyor mesela 400 gr ı 70 tl iken 55 oluyor bende fiyatı düşünce 4 5 kutu alıyorum.zaten 400 gr ı 5.gün bitiriyoruz dayanmıyor bize