Mekselinabyb kızlar mor şampuanı turunculuklar gitsin diye kullandım mor oldu saçım ya böyle istemedim gri olur sanıyordum. Markayımı iyi almadım acaba ? varmı önerisi olan bu konu hakkında gri olur sanmıştım mor istemiyorum nasıl düzelticem ?
Deletedmom0099 Mekselinabyb benim saçlarım sarı değil hiç kullanmadım ama çok fazla saç videosu izlerim oradan edindiğim bilgilere dayanarak fazla bekletmiş olduğunuzu düşünüyorum. 1-2 yıkamada akar zaten
Babyluna Mekselinabyb ben kullanıyorum yıkandıkça gidiyor ama az bekletmelisiniz çok bekletince mor oluyor bu halide farklı güzel ama bence
Linaa222 Mekselinabyb ay çok güzel olmuş 🌸 ama evet fazla bekletmişsiniz akar merak etmeyin ama çok güzel duruyor 😇
Mekselinabyb Linaa222 merhaba çok teşekkür ederim aslında hiç bekletmedim normal şampuan gibi sürüp yıkadım böyle oldu ☹️
Haffuse MasaAllah cok guzelsin😊😊😊 Arindirici sampuan kullan, kepe karsi etkili olanlardanbirkac yikamadan gider morlugu…