Hasanazadannes Kızlar 2 aylık bebeğim kakasını yapamıyor ne yaparsam olmadı fitil bile koydum olmuyor acaba yokmu ama zorluyo gibi ne yapmalıyım az daha bekleyelim mi acaba süt alerjisi mi var
Ece__ Hasanazadannes süt alerjisi olsa yüksek ihtimalle ishal olurdu. 10 gündür yapmıyorsa doktora götürün
0706almila Hasanazadannes benimkide öyle canım hergün yapan bebek yapmamaya başladı 3 günde bir yapıyor ama huzursuz değil gazını da kendi çıkarmaya başladı doktor anne sütü alan bebekte huzursuzluk yoksa 6-7 güne normal diyor