iirremkara 17 günlük bebeğim var. İlk günden beri yarım saatte bir uyandırıp emziriyorum ama 2 gündür doğru düzgün emmiyor çünkü uyandırmakta çok güçlük çekiyorum. Bıraksam saatlerce uyayacak. Sizler kaç saatte bir emziriyorsunuz kaç dakika emiyor?
SunnyG Yarım saat mi? Bu kadar sık emzirmene gerek yok yahu bebek sindirsin biraz bırak da. Ayrıca onun uykuya da ihtiyacı var. Bu şekilde sürekli bölme bence. İki saatte bir emzir, hem acıkmaya fırsatı olur.