birannebirmelek Ah Ah 13 aylığız herşeyiyle aynı oğlum. Artık sabrım kalmadı kendimi çok yetersiz ve eksik hissettiriyor bana ona kızarken buluyorum kendimi. Oyuncaklarını istemiyor fırlatıyor hemen sıkılıyor. Yanıma geliyor bacaklarıma sarılıyor kucağıma alıyorum yere inmek istiyor, bırakıyorum bu sefer ağlıyor hadi gel peşinden diyorum daha çok ağlıyor. Altını değiştirirken istemiyor, üstünü giydirirken kaçıyor ve yine ağlıyor. En zoru ise doğduğundan beri iştahı harika olan çocuğum yemek yemek istemiyor🥺 bir kaşık veriyorum sonra eliyle ittiriyor, çığlık çığlığa ağlıyor zorlayınca kızınca hepsini kusuyor. Çaresiz hissediyorum böyle olunca, hem aç hem bağışıklığı düşecek zayıflayıp hasta olacak diye korkuyorum. Ne yaparsam yapıyım şu bir hafta on gündür böyle. Umarım geçici bir süreçtir eşim dahil olmak üzere üçümüzde çok yıpranıyoruz. Sakin, iştahlı bebek gitti yerine herşeye ağlayan, mutsuz, bağıran bir bebek geldi. Son çare olarak doktoruna götüreceğim.🥺