Sevgili anneler, daha önce de post açmıştım ve açılan postlara da yazmıştım ne denediysem sütümü bir türlü arttıramamıştım. Cidden burdan olsun nette araştırdıklarım olsun denemediğim şey kalmamıştı. En son yapısal sanırım olmayınca olmuyor diyip bırakmıştım stres yapıp olandan da olmayım diye. Ancak yine içim rahat etmedi ve tekrar araştırdım bu sefer karşıma akapunktur ile süt arttırıldığı çıktı. Aranızda duyan bilen ya da yaptıran var mı acaba sormak istedim. Şu an 2 yöntemim daha kaldı 1. Cisi hastane tipi süt sağma makinası kiralamak şu an yazlıktayım yarın dönüyoruz hemen kiralayacağım lansinoh markadan hiç memnun kalmadım. 2. Yöntem de bunu duydum işte ne dersiniz denemeli miyim ?