Kızlar bebeğimi emzirdikten sonra 15 dk sonra falan 100 ml mama yapıp veriyorum önceden hemen uyurdu içince simdi uyumuyor ağlıyor çıldırıyor gazını da cıkarıyor altı da temiz oluyor bende 125 ml cıkardım mamayı biberonu ağzına kadar mama yapıyorum içince uyudu simdi internette 1 bucuk aylık bebeklere 90 ml yeter doyarlar yazıyo ama bilemiyorum verdiğim ml ile doysa niye ağlasın sürekli diye de düşünüyorum kafam cok karıstı