Ikrazumra19 çok da şaşalı bı elbise değil aslında küçük kutlamalarda söz nişan vs. Gibi yerlerde giyilebilir.. hangi şehirde siniz bilmiyorum ama büyük sehirlerde gezip dolaşırken bile giyilebilir bence bu elbise. Bı kafe alışveriş merkezi yada arkadaşlarınizla gezmeye çıktığınızda bile giyebilirsiniz.. benim çok hoşuma gitti