Arkadaşlar kizim 3 ay 10 günlük…Onceden geceleri falan goguslarim sertlesir dolu dolu olurdu ama yakin zmnda corona oldum ve ayni sekilde goguslerimin dolsugunu hissetmiyorum hep yumusaklar sanki 3 ay kontrolumde 600 gram almis oda corona olmustu 3 gun hastanede yattigimiz halde ama goguslerim hep yumusak diye bebegime yetmiyormus gibi geliyor..Var mi bana tavsiyeleriniz acaba deneyip ise yaradi dediginiz oneriler su tuketimim iyi bu arada …