Kızım 2 yasindan beri cok arsiz bir cocuk asla söz dinlemez yapma dedigimz seyleri inadina yapar ama cok sukur disarda uslu pek bir zarari olmaz sözde dinler ama evde burnumuzdan getiriyor. 4 ay önce kardeşi doğdu kardesine zarar veriyor vuruyor cok kiskaniyor. Etrafindaki insanlara zarar veriyor vuruyor gercekten artik usandim biz naptikta bu cocuk boyle oldu bilmiyorum. Sevgimizi esirgemiyoruz onunla oyun oynamak istiyrz biraz oynuyor sonra skiliyor. Eve gelen insanlaradda rahatlik vermiyor pek eve gelen akranlariyla oyuncak paylasmiyor nolur duzelecek deyin gececek deyin gercekten usandim artik daha buraya yazmadigim bir suru sey var suan aklima gelenler bunlar. 😭😭