Mel93 oyy maşallah annesi kilosu çok güzel, sıcaktan bir çok bebeğin iştahı kesiliyor hic endişe etmeyin. Anne sutu ve ek gidanin yari yariya olmasi bile 9 ayi buluyormus. Benim doktorum da sizinkiyle ayni seyleri soyledi. Zaten benimki istesem de fazlasini yemiyor 🙈 diliyle disari atiyor hemen. Sadece tum doktorlar catalla ezip vermeyi öneriyorlar. İlk basta pütürlü olmasini istiyorlar oyle sıvı gibi olmamaliymis cignemeyi öğrenebilmesi icin 🥰