Arkadaşlar gebelik testi yaptım pozitfi çıktı hatalı olma olasılığı varmı. Rabbim isteyen e versin bebeğim cok küçük ne eşim nede bn bebek istemiyoruz korunduk da eminiz de nasıl hamile kaldım bilmiyorm. Ne olur bu testlerin yanlış çıkabileceğini söyleyin.