333 Ayselmiros normalde uyanıp ağlaması lazım ama bazı bebekler uykuyu sever uyanmazsa uyandırın 2 3 saate besleyin
Betul-08 Ayselmiros ağlar ama ağlamasa bile 2 saatte bir uyandır 2. Aya kadar böyle devam et sonra uyandıkça emzirirsin ama yinede 3,5 4 saati geçirme
hayalininannesi Ayselmiros ağlar ben o zamanlar alarm kurmayı bırakmıştım. Takip edin 2 3 saatte uyanır
Ece__ Ayselmiros bence 3 saati geçirmeyin süt için, o da sarılığı yoksa. Sarılığı devam ediyorsa 2 saatte bir besleyin
SunnyG Acıkınca şekeri düşer, uykuya devam eder yenidoğan bebek. Ben öyle biliyorum yani. Onu bekleme sen uyandır
Ayselmiros hayalininannesi peki uyandıktan sonra emip gazını felan çıkarıp geri uyuması normal mı bebeğim çok mu uyuyor sizce
hayalininannesi Ayselmiros tabiki normal daha çok küçük 2 ay olmaya yakın daha fazla uyanık kalıp kendi kendine oynamaya başlıcak. Uyuması en fazla 4 saati geçmediği sürece sıkıntı yok. 4 saati de büyük ihtimal günde 1 kere gece uykusunda yapar. Bir daha genelde 2 veya 3 saatte uyanır
Hakanbuse0 Ayselmiros benim bebeğimde 19 günlük bıraksam hiç uyanmayacak sarılığı da var ben saatte tek gogus emziriyorum sekeri dusmesin diye uyanik oldugunda kendi mizirdanip istiyo zaten geceleri 2 saatte gunduzlerinde saatte 1 emziriyorum