Beeeyyzaa 2 ay asisindan sonra ebe 2 gün banyo yaptırmayın dedi. Bugün 4 ay aşısı yapıldı banyo yaptırın veya yaptırmayın diye bir şey söylemedi. Banyo yaptıran var mı acaba bı sorun var yaşadınız mı
gizzzy35 Beeeyyzaa 4 ay aşısında öyle bir sorun yok. 2 ay aşısında verem aşısı olduğu için banyo yasak
Dileksadan Beeeyyzaa 4 aylik aşısında banyo yaptırabilirsiniz 2 ayda verem asisi yüzünden banyo yapmak yasak bizde yarın olucaz 4 aylık asimizi
Nurtalib Beeeyyzaa benim bildiğim de 4.ay aşısı verem aşısı oluyor o yüzden banyo yaptırmayın bilen arkadaşlar yazar inşallah
Beeeyyzaa Dileksadan tamam canım teşekkür ederim. İnşallah kolay biz şekilde atlatirsiniz. Bizi baya zorluyor 😥
Dileksadan Beeeyyzaa cok gecmis olsun aslinda 2 ayda bacaklarından yapılan asisin bu ikinci dozu ateş yada halsizlik var mı bebeginizde
Caglarege03 Beeeyyzaa bizde 6 temmuzda olmuştuk 2 ay aşısını ama ebe 4 aylık aşı gününü 31 Ağustos olarak soyledide o yüzden sordum.