Zeynepyigit01 eski kadınlar diyor biz çarşaf bağlardık diye 😃😃 yani sezaryenle doğumdan sonra dikişler acıyor ben çok sıkıya da gelemem istemedim😃😃 sonra vicdan azabı geldi araştırdım faydası olduğu kanıtlanmamış sonra da zaman geçti baktım sarkmadı😃😃 eski göbeğim yani şuan ne çatlağım var ne sarkmam doğurduğumu dikiş izinden anlıyoruz😄😄