Userrrr25536363737 Bebeğim yeni 13 günlük bu gün sağlık ocağında vitamin eksikliği olduğu söylenildi kan değerlerinde öyle çıkmış böyle bir durum yaşayan var mı?
Userrrr25536363737 Herhangi bisey demediler değeri düşük (topuk kanını alıp öyle dediler) hastahaneye götür tekrar kan değerlerine bakılacak eğer halen düşükse ilaç takviyesi yapılacak ufacık bebeğe ne ilacı verilir anlamadım ki