Merhaba kızlar gün itibariyle 5.aya girdik ama 4.ay atağının etkileri halâ üzerimizde uyumak istemiyor uykuya çok zor geçiş yapıyor bebeğim sizce ne zaman düzene girer çok yoruldum gerçekten geceleri 2-3kez kalkan bebeğim şimdi 7-8 kez kalkıyor ve gülmeye başlıyor oyun yapıyor uykusu açılıyor neden anlamıyorum çok zor uyutuyorum ve çalıştığım içinde uykusuz geçiyor günlerim 4.ay atağını atlatan arkadaşlarım tecrübelerini paylaşabilir mi 🥹