Woman35 adem topçu çok güzel ilgileniyor herleyş sorabiliyorsunuz. İlk başta Mahmut algüle gidiyordum Türkiye hastbesine geçmiş çok üzüldük hatta ke di bebeği gibi ilgileniyordu. Bu doktoru bulama kadar arda gittiklerim çocuğa bakmadan uzaktan konuşuyordu. Adem bey sağolsun kontrole falan götürdüğüm de bu ilgilendi. Randevu bulabilirsem 15 gün sonra 1 yş kontrolü olacak o yüzden randevu kolluyorum hatta sürekli.