dogukusss Dileksadan evet dudak bağı. Benim oğlumda hem dil hem dudak bağı bar. Dil kesilecek ama dudağı ellemiyicem dedi doktorumuz. Sanırım sadece diş Ayrıklığı yapıyormuş. Kesilse de kesilmese de
Hsn Dileksadan benim kızımin da böyleydi dişleri çıkıp üst diş etleri buyudukce azalıyor biraz dişi ayrık oluyor oda süt dişi zaten büyüdükçe kapanır oda die dusunuom
Sadeceanne1612 Dileksadan benim oğlumun da böyle üstteki dışının 1i patladı diğeri patlicak ama görünüş olarak ayrık olur başka zararı olacağını düşünmüyorum kesilse de dişler ayrik oluyor
Dileksadan Serin Bende bilmiyorum ki bana biraz aşağıda geldi youtube da ise buyucukce yaş ilerledikçe dudak bağı yukarı yıkıyor ditore bi doktor pazartesi 4 aylık kontroluna goturcez doktorumuzada sorucaz
balliborek Maşallah be güzel bi bebek ☺️ Dudak bağı mı bilmiyorum bana normal geldi ama bağ olsa bile 2dk lık işi oluyor doktor hemencik kesiyor az bi kanamayla düzeliyormuş. Arkadaşımın bebeğinde de dil bağı varmış yeni bu işlemi geçirdi.
dogukusss Dileksadan bizim 3.5 aylık. 4 ayda kesebiliriz demişti doktorumuz sünnet ile birlikte. Şuan yumurtalığı su topladığı için sünneti 1 yaşına erteledik. Sünnet ile birlikte kesilecek
Dileksadan Hsn youtubeda buyudukce yavaş yavaş normale donucegini söyleyen bir doktor var umarım bizimkide öyle olur aynen dediginiz gibi süt dişler dusucek zaten
sadeturkvatandasi Dileksadan oyy maşallah nasıl tatlı bi tosbik öyle gözlerini yicem😍 evet dudak bağına benziyor doktor kontrolünde sorun bazı doktorlar kestirmeye gerek yok diyor kendiliğinden geçiyormuş