Hanımlar selam sımdı bır yazı okudum bebeklere gunluk mayalamamı gerektıgı yazıyordu ben gunluk sut alıp 5 kavanoza bolusturuyorum bır kavanozu 3 gun ıcınde bıtırıyorum sanırım yanı onceden dıllat ermemıstım ama sımdı dıkkat edecegım. Yanı bebek az da yıyebılır sız nasıl yapıyorsunuz? Her seye bu kadae dıkkat mı etmelıyız eskıden nasıl buyutmusler ınternet yuzunden kafayı yedık resmen ya sureklı ınsan annelıgını sorguluyor